Mitt Liv Mina Regler ~ Mira Halonen

Alla inlägg under februari 2013

Av mira halonen - 27 februari 2013 07:32

HEjjj ! nu ska jag snart t skolan :'P fett tråkigt. nu typ ska jah borsta tänderna o gå ut med våra hundar. igår fick jag/vi rekordet 102 besökare ? 102??! asså de e dubbelt så mycket jag trodde liksom DAAH. 

Men jag måste tagga nu :*

~BILD I REPRIS~

 

-Mira Halonen

Av mira halonen - 26 februari 2013 23:14

Åhhh nu kommer ni få se min älskling,förebild,inspiration och idol...

JUSTIN BIEBER. Och sån tur jag har så kommer jag få se honom i

globen den 24 april :'D GAAAAAAAAAAAHHHH LÄNGTAR!

 

-Mira Halonen

Av mira halonen - 26 februari 2013 23:01

HEEEJ! emmhh nu tänkte jag skriva lite om ett smycke jag köpte i torsdags.  

Det e ett halsband (som ni ser på bilden under)

Jag ÄLSKAR det! Det är simpelt,snyggt och man kan ha det varje dag

-PERFEKT

 

Hahaha de e jag på bilderna och de e jag som tagit de.

Jag köpte halsbandet på Ur&Penn på rean för en tjuga/20:-

LÖÖV ITT!

-Mira Halonen

Av mira halonen - 26 februari 2013 22:42

Heeej! Här kommer ett videoinlägg, mitt första.

Hoppas ni gillade de!

-Mira Halonen

#54

Av mira halonen - 26 februari 2013 21:12

Hej!

Blev sjukt glad då jag idag fått 54 visningar , kanske lite men jag tycker de e mke eftersom jag skaffade bloggen på  natten t måndagen så sjuuukt kul!

Keep it up.

 

-Mira Halonen


Av mira halonen - 26 februari 2013 20:10

Hej, asså idag har de varit kaos och jah mår piss. Gör ett inlägg bara för att. 

Jag är fett trött och tänker sätta mig o kolla film:*

~Gammal Bild~

   

-Mira Halonen

Av mira halonen - 26 februari 2013 14:59

Hej ;') Nu tänker jag hissa o dissa. Jag kommer hissa och dissa några saker var.

Hissar:

-Air max, så sjukt snyggt och bekvämt

-Tatueringar/piercingar, sjuukt snyggt (min åsikt) kan göra stora skillnader på ens utseende

-Dredlocks, AWESOME. SJUKT snyggt

-Långklänning/maxi klänning, en lång enkel klänning. Snyggt att ha till sommaren

-Rymdmönster på kläder, LÖÖÖV IT


Dissar:

-Falska vänner, varför finns dom?

-Jeans med utsvängning (stav), byxor som är sjukt stora där nere vid vaderna och ner

-Snö,vintern. Jobbig och sjukt kallt

-Kaffe, så sjukt äckligt. Fattar inte hur man kan dricka det 

-Rökning. Lukten.. EUUUW


       

-Mira Halonen


Av mira halonen - 26 februari 2013 14:47

Hej :')

även fast jag e skitsur så ska jag visa er en sak som jag skukt länge velat ha

Jag tycker de e sjuuuuukt AWESOOOOME att ha sånna shorts men grejjen e att 

de e skitsvårt att hitta just med färger och det är så svårt att göra!

Även om de hade varit lätt att göra skulle jag aldrig ha tålamod till de :'S

 

-Mira Halonen

Presentation


Jag är mig själv och ingen kan ändra det, gillar du det inte ängna då inte tid på att hata!
-Mira Halonen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards